خبری خبری .

خبری

انواع اینورترهای مورد استفاده در صنعت

انواع اینورترهای مورد استفاده در صنعت
در مورد کاربرد اینورتر در صنعت باید بگوییم که این قطعه انواع مختلفی دارد که بر اساس ولتاژ و توان ورودی، توان خروجی، سرعت کنترل و سایر کاربردهای خاص تقسیم بندی می شوند. صنایع مختلف آنها را بر اساس نیاز خود انتخاب می کنند.

اینورترهای صنعتی: مدل های صنعتی برای کاربردهای صنعتی عمومی استفاده می شوند. آنها قادر به کنترل دقیق سرعت و جریان موتورهای الکتریکی با قدرت بالا هستند. این قطعه معمولاً در صنایع پتروشیمی، فولاد، معدن، صنایع غذایی و سیستم های حمل و نقل کاربرد دارد.
اینورترهای فرکانس بالا: این محصول قابلیت تولید فرکانس بالاتر را دارد و برای کاربردهایی که نیاز به فرکانس بیشتر در موتورها دارند مناسب است. به عنوان مثال در صنایع پمپاژ از فن، کمپرسور و ماشین آلات بسته بندی استفاده می شود.
اینورترهای گسسته: این قطعه برای کاربردهایی طراحی شده است که به تغییرات فرکانس و ولتاژ موقت نیاز دارند. آنها به طور کلی در سیستم های بالابر، سیستم های CNC و سیستم های پمپاژ استفاده می شوند. استفاده از اینورتر در صنعت با توجه به تنوع این محصول رو به افزایش است.
اینورترهای خانگی و اداری: این نوع اینورترها عموماً برای مصارف خانگی، تجاری و اداری استفاده می شوند. از آنها برای کنترل سرعت و دقت در انواع موتورهای کوچک و سبک مانند پمپ ها، فن ها و تجهیزات الکتریکی استفاده می شود. این نوع اینورتر در ساخت تجهیزاتی مانند اسپلیت وجود دارد.
اینورترهای خطی: این محصول در سیستم های خطی کاربرد دارد. آنها توانایی تنظیم دقیق سرعت و موقعیت را دارند و معمولاً در رباتیک و ماشین آلات دقیق استفاده می شوند. در بررسی استفاده از اینورتر در صنعت نمی توان از این مدل چشم پوشی کرد.
اینورترهای هیبریدی: این محصولات ترکیبی از ویژگی های مدل های DC و AC هستند. آنها توانایی تولید و تامین برق به صورت DC و AC را دارند و برای کاربردهای خاص مانند خودروهای هیبریدی یا سیستم های تولید برق خورشیدی مناسب هستند.

اینورتر آیمستر


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۴:۳۱ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)