خبري خبري .

خبري

آشنايي با شركت هايتك

آشنايي با شركت هايتك
شركت Hitek Electric توليد كننده قابل اعتماد اينورترهاي كنترل از راه دور و درايوهاي سروو در تايوان است. اين شركت با بيش از 20 سال سابقه در زمينه توليد اينورتر به عنوان يكي از پيشگامان اين صنعت شناخته مي شود. همچنين با بيش از 26 سال فعاليت در زمينه تحقيق و توسعه انتقال نيرو. Hitek با استفاده از فناوري پيشرفته تمركز فوق العاده حرفه اي بر توليد اينورتر دارد و همواره سهم بازار و پيشروي خود را در اين صنعت حفظ كرده است. Hitek با تحقيق و توسعه، توليد و فروش كاملاً حرفه اي يكي از معدود توليد كنندگان اينورتر حرفه اي در تايوان است.

Hitek Taiwan يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت ها در زمينه فناوري و نرم افزار مي باشد. اين شركت داراي 270 فناوري انحصاري و 21 نرم افزار توسعه يافته توسط متخصصين و متخصصين مجرب مي باشد. علاوه بر اين، Hitek داراي سه مركز تحقيق و توسعه بزرگ در آلمان است كه در آنها فناوري هاي پيشرفته را توليد و توسعه مي دهند. شبكه فروش و نمايندگي هاي خدمات پس از فروش اين شركت در استان هاي بزرگ، شهرها و مناطق خودمختار تايوان توزيع شده و محصولاتي مانند اينورترها و سرو درايوهاي پيشرفته تايوان به اروپا، آمريكا، آسياي جنوب شرقي، ميانه صادر مي شود. شرق و كشورهاي ديگر. اينورتر هايتك .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۸:۱۵ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)

اينورتر هاي ls

اينورتر ls
اينورتر ls يكي از بهترين و محبوب ترين محصولات شركت كره اي LS مي باشد. اين شركت كه زيرمجموعه ال جي است در زمينه ساخت تجهيزات صنعتي و اتوماسيون فعاليت مي كند. اينورتر ls با امكانات فراواني از جمله كنترل سرعت، كاهش هزينه انرژي و افزايش عمر مفيد تجهيزات جزو برترين محصولات اين شركت محسوب مي شود. LS يك شركت صنعتي است كه در سال 1974 توسط Lucky Paking در كره جنوبي تاسيس شد. اين شركت با هدف توسعه و رقابت در زمينه فناوري اتوماسيون و تجهيزات صنعتي فعاليت خود را آغاز كرد. پس از حدود 40 سال فعاليت، اين شركت تصميم گرفت در سال 2005 نام خود را به LS LS تغيير دهد و بيشتر در زمينه هاي صنعتي فعاليت كند. LS با تكنولوژي بالا و تلاش براي ارائه بهترين محصولات و خدمات به يكي از برترين شركت هاي صنعتي در جهان تبديل شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۳:۵۵ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)

لودسل SEWHA

لودسل SEWHA در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سنسور براي اندازه گيري وزن استفاده مي شود. لودسل هاي سوها در مدل هاي مختلف بر اساس استانداردهاي جهاني توليد و به بازار عرضه مي شوند. لودسل سوها ساخت شركت SEWHA كره جنوبي مي باشد. SEWHA يكي از شركت هاي پيشرو در توليد اتوماسيون و سيستم هاي كنترل توزين است. زمينه فعاليت اين شركت توليد و فروش لودسل مي باشد. اين شركت در طول ساليان متمادي توانسته بهترين محصولات را در بازار عرضه كند و انواع صنايع از اين محصولات بهره مند شوند.

اولين لودسل SEWHA با فناوري پيشرفته در سال 2001 رونمايي شد. اين محصول در همان سال توانست مجوز توليد انبوه را دريافت كند. پس از آن مديريت شركت SEWHA براي بهبود مستمر تصميم به پياده سازي سيستم مديريت يكپارچه ISO9001 گرفت و در سال 1381 موفق به اخذ گواهينامه گرديد و به منظور افزايش فعاليت هاي بين المللي خود موفق به اخذ گواهينامه CE گرديد. ده سال بعد در سال 2012 توانست استاندارد OIML را براي لودسل هاي مدل SB210 و SS300 دريافت كند. محصولات سوها به طور مداوم در حال توسعه بوده اند. اين شركت با توجه به تنوع وزني توانسته است به عنوان يك شركت محبوب در زمينه توزين و اتوماسيون صنعتي در ايران شناخته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۲۱ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)

اينورتر LS

اينورتر LS
قبل از معرفي برند LS مناسب است ابتدا اطلاعاتي در مورد خود اينورتر ارائه شود. اينورتر يكي از تجهيزات اصلي در راه اندازي موتور الكتريكي است كه گاهي اوقات به عنوان محرك يا كنترل سرعت موتور الكتريكي شناخته مي شود. اگر موتور الكتريكي داريم كه نيازي به راه اندازي با سرعت كامل ندارد، مي توانيم با كنترل موتور با اينورتر، هزينه هاي انرژي را به شدت كاهش دهيم. اينورترهاي AC به ما اين امكان را مي دهند كه سرعت تجهيزات موتور را با تجهيزات فرآيند مطابقت دهيم، يعني يك سري تجهيزات داريم كه بايد موتور الكتريكي آن تجهيزات با سرعت مشخصي بچرخد تا اينورتر بتواند اين كار را انجام دهد. مسئول است مارك هاي مختلفي از درايوها در بازار وجود دارد مانند دلتا و زيمنس. اين محصولات به دليل نقاط ضعفي كه دارند نمي توانند با برند LS رقابت كنند. اينورتر LS يكي از محصولات توليد شده توسط يك شركت در كره جنوبي مي باشد. شركت LS يكي از شركت هاي زيرمجموعه ال جي محسوب مي شود. اين شركت در زمينه اتوماسيون و تجهيزات صنعتي تخصص دارد. Lucky Paking موسس شركت توليد اينورتر LS در سال 1974 در كره جنوبي است. تغيير نام به LS پس از چهل سال در سال 2005 اتفاق افتاد. كارخانه هاي اين شركت در كشورهاي كره جنوبي، چين و ويتنام واقع شده و حدود 3500 كارمند دارد. اينورتر ال اس .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۳:۳۸ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)

كنترل فركانس در اينورتر Hitech F100

كنترل فركانس در اينورتر Hitech F100
اينورترهاي سري F100 داراي قابليت كنترل فاصله زير فركانس 50 و 60 هرتز بوده و محدوده فركانس خروجي آن بين صفر تا سه هزار هرتز مي باشد. با اين حال، راه اندازي موتورهاي الكتريكي با فركانس بالا مانند اسپيندل ها با F100 آسان است. اينورتر پيشرفته سري F100 مي تواند موتور را با دو حالت كنترل V/F و SVC راه اندازي كند. اينورتر پيشرفته F100 مي تواند 150 درصد گشتاور اسمي را در فركانس 1 هرتز تزريق كند و براي موتورهايي كه قرار است در فركانس پايين كار كنند اما گشتاور بسيار خوبي را به موتور تزريق مي كنند، اينورتر F100 با تكنولوژي بالا. يك گزينه بسيار خوب اينورتر پيشرفته F100 ظرفيت تحمل اضافه بار يا اضافه جريان 150 درصد جريان نامي را به مدت 60 ثانيه و 180 درصد جريان نامي را براي 2 ثانيه دارد.

يكي از مهمترين مزاياي اينورتر پيشرفته F100 راه اندازي موتورهاي مختلف اعم از موتورهاي آسنكرون، موتورهاي سنكرون و موتورهاي تك فاز است كه مي توان از آن براي راه اندازي و كنترل سرعت موتورهاي تك فاز با حفاظ هاي كامل و استاندارد استفاده كرد. .

يكي ديگر از مزاياي استفاده از اينورتر پيشرفته F100 سازگاري در مواردي است كه ولتاژ شبكه قطع و وصل مي شود، در اين حالت اينورتر پيشرفته F100 بدون وقفه به كار خود ادامه مي دهد. در اينورتر پيشرفته F100 صفحه كليد قابل جدا شدن است و همچنين يك اينورتر صدا نيز براي تغيير سرعت روي صفحه كليد وجود دارد. اينورتر هايتك .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۹:۳۸ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)

خريد اينورتر imaster

خريد اينورتر imaster
اينورتر iMaster توسط شركت ADT توليد مي شود. اين شركت يك شركت در كره جنوبي است. اين شركت تجربه چندين ساله در زمينه اينورتر دارد و توانسته جوايز زيادي را كسب كند. عليرغم وجود رقباي زيادي در بازار جهاني، اين شركت توانسته حضور خود را پر رنگ نگه دارد. اينورتر iMaster داراي گواهينامه CE، UL و RoHS براي كارايي در اروپا و آمريكا است. آركا اينورتر نماينده رسمي اينورترهاي آي مستر در ايران است.

آركا اينورتر نماينده رسمي و انحصاري اينورترهاي آي مستر است. اينورتر iMaster محصولي پركاربرد و ايده آل از كشور كره جنوبي است. اين اينورتر توسط شركت ADT واقع در سئول توليد مي شود.

شركت صنعتي ADT از سال 1378 فعاليت خود را آغاز كرده است كه تاكنون اين شركت در زمينه صنايع خاص از جمله توليد اينورتر درب آسانسور و همچنين در زمينه توليد مبدل انرژي و نظامي فعاليت گسترده و ويژه اي داشته است. درايوهاي سروو

اين شركت بزرگ در سال 2004 توانست گواهينامه كيفيت ISO9001 را دريافت كند. در سال 2010 طي قرارداد همكاري با شركت هيونداي به عنوان OEM اقدام به توليد اينورترهاي ولتاژ پايين از جمله مدل هاي iMaster E1 كرد كه قبلاً با برند هيونداي مدل N700E توليد مي شد اما از سال 2015 شركت ADT در تصميمي جديد اين مدل اينورترها را با نام تجاري خود راه اندازي كرد. او پس از چندين سال فعاليت با شركت الكترونيك ال جي قرارداد همكاري امضا مي كند. به طور كلي ADT يك شركت بزرگ در دنيا محسوب مي شود و شركاي تجاري زيادي دارد. شركت ديگري كه با ADT همكاري مي كند فوجي است. همچنين شركت ADT داراي دفاتر فروش در تمامي 5 قاره جهان است و شركت ايمن صنعت مدرن نماينده انحصاري برند ADT در ايران مي باشد.

ADT با توجه به فعاليت هاي خوب خود در اين سال ها توانسته جوايز مختلفي از جمله جايزه 5 ميليون دلاري در سال 2008 و جايزه 10 ميليون دلاري در سال 2010 را از آن خود كند. بيشتر فعاليت هايي كه او را برنده اين جوايز كرده، صادرات موفق به شركت هاي مختلف دنيا بوده است.

اينورترهاي iMaster داراي دو مدل هستند، يكي با ورودي تك فاز و ديگري با ورودي سه فاز. به دليل كاربر پسند بودن و نصب آسان، در چند سال گذشته در بازار ايران بسيار محبوب شده است. اين اينورتر براي انواع كاربردها از جمله كاربردهاي سبك و كاربردهاي سنگين مناسب است. از جمله اين كاربردها مي توان به كمپرسور، پمپ، دستگاه بافندگي، دستگاه چاپ و ... اشاره كرد كه از اين نوع اينورترها مي توان براي پروژه هاي سنگين استفاده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۵:۱۳ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)