خبری خبری .

خبری

عید امسال چی مده ؟

عید چی بپوشیم؟
آیتم های فراوانی برای امسال مد شدند و شما در انتخاب لباس عید مورد علاقتون دستتون بازه. با ما همراه باشید تا بهترین و زیباترین ترند های امسال رو با هم بررسی کنیم:

 

انواع مانتو
تنوع مانتو هایی که امسال مد هستند بسیار بالاست در ادامه چند مدل از آن ها را بررسی خواهیم کرد:

 

مانتو های آستین پفی
بهترین ست برای این نوع مانتو آیتم های ساده مثل شال ، کیف و کفش ساده و بدون طرح است با این کار زیبایی مانتو چندین برابر دیده می شود.


کت و شلوار رنگی
امسال بیشتر از هر سال دیگری این نوع کت و شلوار ها مورد توجه قرار گرفتند و شما می توانید با خرید یک دست کت و شلوار چندین استایل مخلف را بسازید؛ چرا که می توانید کت و یا شلوار را به صورت تکی نیز بپوشید و با سایر آیتم ها ست نمایید.

بهترین ست برای کت و شلوار زنانه رنگی استفاده از تیشرت یا شومیز سفید برای پوشیدن در زیر کت است. همچنین اگر میخواهید در مراسمات رسمی شرکت کنید کیف و کفش با رنگ های خنثی و نود مثل کرم ، گلبهی کمرنگ ، طوسی روشن و… میتوانند انتخاب های هوشمندانه ای باشند. ولی برای یک ست کژوال بهترین انتخاب اسنیکرز های سفید است که با هر رنگی از کت و شلوار ست می شوند.

 

وست و شومیز
وست و شومیز را می توان با شلوار و یا دامن ست کرد. این نوع استایل بیشتر مناسب تابستان بوده و اغلب از پارچه های خنک مثل لینن، نخ یا پنبه برای دوخت آن ها استفاده می شود.

وست یا جلیقه را میتوان با شومیز های متفاوتی ست کرد؛ ولی این نکته نیز قابل ذکر است که بهترین انتخاب باز هم شومیز سفید است.

 

 

این نوع استایل را میتوان با دامن های سنبادی، شلوار جین، شلوار های راسته و پارچه ای پوشید و از زیبایی و شیک بودن آن لذت برد.


کت تک
امسال علاوه بر کت و شلوار های یک رنگ ، کت های تک و یقه بلیزر ها خیلی ترند شدند. برای خرید کت های تک بهتره رنگ های خنثی مثل کرم ، طوسی و مشکی را در گزینه های اول برای انتخاب قرار دهید چرا که این نوع رنگ ها تقریبا با هر چیزی ست می شود و شما می توانید چندین استایل متفاوت را با یک کت داشته باشید.


لباس های چرم
امسال نیز آیتم های چرمی مثل کت ، دامن ، شلوار و یا سرهمی های چرم خیلی زیاد ترند شدند. برای انتخاب این سبک لباس بهتره حتما با نحوه نگهداری از چرم آشنایی داشته باشید. به عنوان مثال لباستون را در جایی که رطوبت دارد قرار ندهید؛ زیرا این امر سبب میگردد که لباستون پوسته پوسته شود و یا چرم آن ترک بردارد. همچنین نگهداری از چرمی که رطوبت دارد، درون پلاستیک باعث ایجاد قارچ و کپک می شود؛ چرا که پلاستیک رطوبت را در خود نگه می دارد و اجازه خشک شدن را به آن نمی دهد.

 

بلوز و شومیز
شومیز حریر ، شومیز پشت باز ، شومیز هایی با آستین های نامتقارن و همچنین شومیزهایی با برش های خاص، برای بهار امسال مد شدند. همچنین بلوز های آستین پفی و یقه قلبی نیز میتوانند برای امسال انتخاب خیلی خوبی باشند.

 

 

رنگ های پاستلی :
برای بهار و تابستان امسال رنگ های روشن و پاستلی بسیار پرطرفدار هستند. شما نیز می توانید از رنگ های یاسی روشن، هلویی، آبی و سبز روشن برای انتخاب رنگ مانتو ، شلوار ، شال و یا کیف و کفش کمک بگیرید.

 

رنگ سال
همان طور که در مقاله قبلی گفتیم، دو رنگ زرد و خاکستری روشن به عنوان دو رنگ سال توسط موسسه پنتون انتخاب شدند و شما می توانید در استایلتون نیز از این دو رنگ استفاده کنید.


اکسسوری ها:
امسال اکسسوری های مینیمال و گل دار خیلی مد شدند و در کنار آن ها زیورآلاتی مثل مروارید، زنجیرهای ضخیم، گوشواره های نامتقارن، آویزهای بلند، گردنبند های لایه لایه و گوشواره های بلند نیز بسیار پرطرفدار هستند.

 

کیف های امسال:
کیف زنجیری ، دوشی کوچک ، حصیری ، خورجینی ، کتابی و همچنین کیف های با رنگ های پاستلی نیز یک سری دیگر از آیتم های ترندی امسال محسوب میگردند.

 

کفش های امسال:
کفش های ترند امسال نیز همچون تمامی آیتم هایی که در موردشون صحبت کردیم بسیار شیک و ساده هستند:

کفش های زنجیر دار ، پاشنه گربه ای ، کتونی های سفید ، صندل های انگشتی و مینیمال بخشی از انواع کفش هایی هستند که امسال مد شدند.

 

رنگ موی امسال :
رنگ موی فندقی :
از این رنگ می توانید به عنوان هایلایت روی موهای تیره نیز استفاده نمایید.

 

رنگ موی شنی :
امسال پر شده از رنگ های گرم و جذاب. رنگ موی شنی یک انتخاب دیگر برای امسال است که در تقابل با رنگ موی پلاتینی نیز می باشد.

 

بلوند فولیاژ :
اگر رنگ موی شما تیره است و دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید بهترین انتخاب برای شما بلوند فولیاژ است چرا که علاوه بر طبیعی بودن، نگهداری از آن نیز بسیار راحت است.

بالیاژ پاستلی :
بالیاژ فقط یک رنگ مو نیست بلکه نوعی تکنیک هایلایت نیز به حساب می آید. همان طور که می دانید یکی از رنگ های ترند امسال رنگ پاستلی است که برای استفاده در رنگ مو نیز خیلی پیشنهاد می شود.

 

رنگ موی قرمز مسی :
به لطف مینی سریال جذاب ملکه شطرنج، امسال رنگ موی مسی خیلی مد شده است. این نوع رنگ مو با انواع پوست مخصوصا پوست های سفید ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می کند. رنگ موی قرمز مسی با هایلایت های بلوند جذاب تر هم نیز می شود.

 

مشکی پر کلاغی :
این رنگ مو همیشه مد است و هیچ زمانی از جذابیت آن کم نمی شود. رنگ موی مشکی ثبات زیادی داشته و حداقل تا شش ماه روی مو باقی می ماند.

 

رنگ موی ماهاگونی :
به تنالیته ی رنگ های قهوه ای که به قرمز متمایل می شود و همچنین رنگ قرمزی که در خود رنگ قهوه ای دارد، ماهاگونی گفته می شود. در این رنگ مو جذاب دست شما برای انتخاب طیف رنگی مورد علاقه تون بسیار باز است.

تمامی این آیتم هایی که امسال مد شدند، اگر هوشمندانه خریداری شوند تا سالیان طولانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید آیتم های بیشتری را با هم ست کنید و استایل های مختلفی را بسازید، کمد کپسولی خود را بسازید و از آیتم های هر چند کم ولی پرکاربرد نیز بیشتر استفاده کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۰:۰۳ توسط:نگار موضوع: نظرات (0)